Туризмдік бизнесте ақпараттық-жарнама қызмет

  • Пәннің мақсаты Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызметтің принциптері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Бұл курс тұтынушыға әсер ету нысандары мен құралдарын қолдануды; жарнамалық қызметті жоспарлауды; жарнамалық өтініштерді әзірлеуді; жарнаманы тарату құралдарын таңдауды; жарнаманың бюджетін қалыптастыру мен тиімділігін бағалауды, жарнамалық іс-шараларға бақылауды, тұтынушылардың қалауын талдауды қамтиды.
  • Образовательная программа 6B11127 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top