Қызмет көрсету саласының экономикасы

  • Пәннің мақсаты-студенттердің қызмет көрсету саласының жұмыс істеу және даму ерекшеліктері, сондай-ақ осы саладағы басқару және экономикалық талдау процестері туралы білімдерін қалыптастыру. Студенттер сұраныс пен ұсыныстың ерекшеліктерін, қызметтер нарығының құрылымын, баға белгілеуді және бәсекелестік стратегияларды қоса алғанда, қызмет көрсету саласы экономикасының теориялық негіздерін меңгереді. Олар қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындарды ұйымдастыру және басқару әдістерін зерттейді, сонымен қатар олардың қызметінің экономикалық тиімділігін бағалайды. Нәтижесінде студенттер қызмет көрсету саласындағы үрдістерді талдау және болжау, инновациялық шешімдерді қалыптастыру және енгізу дағдыларын дамытады, сондай-ақ алған білімдерін қызмет көрсету саласындағы бизнес-стратегияларды әзірлеу және іске асыру үшін қолданады.
  • Образовательная программа 6B04102 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top