Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнамалық менеджмент негіздер Основы рекламного менеджмента
-
Жарнамалық қызметті басқару принциптерін зерттейтін пән. Жарнамалық стратегияларды әзірлеуді, науқанды жоспарлауды, жарнамалық арналарды таңдауды, тұтынушылардың мінез-құлқын талдауды және жарнаманың тиімділігін бағалауды қамтиды. Брендинг, креативті технологиялар, медиа жоспарлау және жарнамадағы заманауи трендтер мәселелерін қамтиды.
-
Образовательная программа 6B04102 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 7