Туризмдегі цифрлық маркетинг

  • Бұл пән туристік индустрияда қолданылатын заманауи цифрлық маркетинг құралдарын зерттеуге арналған. SMM стратегиялары, контент-маркетинг, туристік қызметтерді SEO арқылы ілгерілету, онлайн-туристік платформалармен (OTA) жұмыс, контекстік жарнама, email-маркетинг, пайдаланушылардың мінез-құлқын талдау және клиенттік тәжірибені жекелендіру технологиялары қарастырылады. Ерекше назар жасанды интеллектті, чат-боттарды, маркетингті автоматтандыруды және өзекті digital-трендтерді қолдануға аударылады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top