Маркетинг негіздері (ІР)

  • Студенттер цифрлық маркетинг және диджитал және артсфера мамандықтары бойынша маркетинг пен жарнаманы басқару бойынша жаңа білім алады. Жарнаманың құралдары, функциялары мен түрлері, жарнамалық іс-шаралар мен компаниялардың тиімділігін талдау және бағалау туралы мәліметтерді алады және жүйелейді. Әлемдік тәжірибеде қабылданған жарнамалық қызметтің нормалары мен ережелерін түсінуді, аналитикалық ойлауды, идеялар құра білуді және командада жұмыс істей білуді көрсетеді. Студенттер өз бетінше жарнамалық зерттеулер жүргізуге, инновациялық тауарлар мен қызметтерді әзірлеуге, сынауға және енгізуге қабілетті, шығармашылық контент құру қабілетіне ие болады.
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top