Имидж және брендинг

  • Мақсаты: имеджті құру және басқару дағдыларын қалыптастыру, бәсекеге қабілетті имиджді дамыту, перспективалы маркетингтік және жарнамалық қызметті ұйымдастыру. Мазмұны: Брендті құрудың негізгі кезеңдері. Брендинг науқандарын ұйымдастыру және жүргізу. Брендингтегі PR-коммуникациялардың ерекшелігі. Брендинг тиімділігін бағалау әдістемесі. Аймақтық, ұлттық және әлемдік деңгейдегі брендингтің ерекшеліктері. Спорттық брендті құру және насихаттаудағы жасанды интеллект.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top