Ұйымдастырушылық-басқарушылық талдау

  • Мақсаты: ұйымдастырушылық-басқарушылық талдаудың әдіснамасы мен әдіснамасы бойынша теориялық білімді меңгеру, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың озық аспаптық әдістерін пайдалана отырып, аналитикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ұйымдастырушылық-басқарушылық талдаудың сипаттамасы. Маркетингтік талдау. Спорттық тауарларды өндіру және өнімді өткізу көлемін, олардың сапасымен бәсекеге қабілеттілігін талдау. Өнімді өндіруге және өткізуге кеткен шығындарды талдау. Ұйымның стратегиялық басқаруын аналитикалық қамтамасыз ету. Корпоративтік басқаруды аналитикалық қолдау.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top