Туризм маркетингі

  • Пәнді оқудың мақсаты студенттерде маркетингтің мәні мен функциялары, оның нарықтық экономика жүйесіндегі орны мен рөлі туралы түсініктерін қалыптастыру, туризмдегі ұйымдардың экономикалық дербестігі жағдайында маркетингті тиімді пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады. өнеркәсіп. Курсты әзірлеу барысында маркетингтік зерттеулер жүргізудің әдістері мен әдістері зерттеледі; туристік өнімді орналастыру тәсілдері; баға стратегиялары мен туризмдегі коммуникациялық саясатты қалыптастыру процестері
  • Образовательная программа 6B11114 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top