Интернет-маркетинг

  • Интернет-БАҚ-ты зерттейтін пән, конвергенция мен интернетті кәсіби ақпарат өндірушілердің игеруі нәтижесінде пайда болған жаңа медиа сегментті теориялық және қолданбалы түрде қарастыра отырып, интернет-БАҚ-ты басқа бұқаралық ақпарат құралдарынан бөліп көрсете отырып, олардың жалпы және айрықша белгілері: баспа, радиохабар тарату, теледидар, конвергентті редакциялардың жұмыс істеуі, мультимедиялық контент құру, қатысу медиа-процесте журналистер мен тұтынушылар, медиа индустрияда болып жатқан процестерді зерттеушілер.
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top