PR-менеджмент

  • Пән жарнамалық қызметті және қоғаммен байланысты ұйымдастырудың негізгі теориялық аспектілерін, жарнамалық стратегияны қалыптастыру негіздерін, жарнамалық қызметті дамыту перспективаларын, жарнамалық науқанды ұйымдастыру әдістерін талдауды, жарнаманың ел экономикасына әсерін зерттейді; мақсаты PR-менеджменттің тұжырымдамалық аппаратын, негізгі теориялық ережелер мен әдістерді зерттеу, шешуде теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру және қалыптастыру практикалық және қолданбалы міндеттер; нәтижесінде білім алушы кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті, басқару саласындағы негізгі және кәсіби құзыреттіліктерге ие, сондай-ақ менеджменттің әртүрлі салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастырудың қасиеттері мен дағдыларын көрсете алады.
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top