SMM маркетинг

  • SMM маркетингі: мәні, міндеттері, құралдары. Жарнама қызметі: мәні, мақсаттары мен міндеттері, функциялары, субъектілері. Интернеттегі жарнаманың даму кезеңдері мен ерекшеліктері, түрлері. Сандық жарнама: түсінігі, түрлері, құралдары. Мобильді маркетинг. SMO және SMM. Әлеуметтік медиа маркетингі бизнесті жылжытудың заманауи құралы ретінде. SMM-ге бағытталған: түсінігі мен мәні, принциптері мен түрлері. Әлеуметтік желілердің мониторингі
  • Образовательная программа 6B04140 Экономика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top