Маркетинг

  • Курстың мақсаты-маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-тұжырымдамалық аппаратын зерттеу, сонымен қатар фирмалар мен компаниялардың қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Курста қарастырылған маркетингтік қызмет тәжірибесіндегі проблемалар студенттерге нақты әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды талдау, кәсіпорында тиімді маркетингтік экономикалық және басқару шешімдерін қабылдау, зерттеулер жүргізу және аналитикалық есептер дайындау дағдыларын жақсы меңгеруге мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 6B04106 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top