Digital-маркетингi

  • Курстың негізгі бағыты-интернет желісінде маркетингтік бағдарламаларды жасауға мүмкіндік беретін теориялық білімді қалыптастыру; кәсіпорынның коммуникациялық қызметінде интернет-технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Әлеуметтік желілерде маркетингтік стратегияны әзірлеу бойынша қысқаша әдістемелік ережелер келтірілген. Маркетингте цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған мысалдар, кейстер және практикалық тапсырмалар қарастырылады.
  • Образовательная программа 7M06102 Ақпараттық жүйелер
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top