Туризмдік бизнесте ақпараттық-жарнама қызмет

  • Пәннің мақсаты туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызмет әдістері, жарнаманың тұтынушыларға әсер ету нысандары мен шаралары туралы білімді қалыптастыру; жарнамалық қызметті жоспарлау туралы; жарнамалық қосымшаларды әзірлеу; жарнаманы тарату құралдарын таңдау; жарнаманың тиімділігін бағалау болып табылады. Пәнді оқу барысында білім алушы туристік бизнесте жарнамалық-ақпараттық стратегияларды әзірлеу және іске асыру дағдыларына ие.
  • Образовательная программа 6B11129 Халықаралық туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top