Имиджеология

  • Курс студенттердің қоғамның әлеуметтік-коммуникативтік байланыстарын жаңарту функциясын орындайтын метасимволдық жүйе ретінде имидждің қалыптасуы мен жұмыс істеуінің психологиялық және әлеуметтік-мәдени заңдылықтары туралы білімдері мен дағдыларының жүйесін кеңейтуге бағытталған. Компанияның имиджін талдайды және оны жақсарту бойынша ұсыныстар ұсынады. Имиджді басқару үшін негізгі PR іс-шараларын әзірлейді. Беделді басқару үшін Digital-имиджеология құралдарын қолданады. Имиджге диагностика жүргізеді және оны жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлейді.
  • Образовательная программа 6B04105 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top