Клиенттермен қарым-қатынасты басқару

  • Пән клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың заманауи әдістерін үйренеді, стратегиялық жоспарлау, нарықты сегменттеу және клиенттердің адалдығы мен қанағаттанушылығын арттыру үшін CRM жүйелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Білім алушылар деректерді талдау, коммуникацияларды оңтайландыру және клиентке бағытталған стратегияларды әзірлеу әдістерін меңгереді, теориялық білімді цифрлық экономика жағдайында практикалық дағдылармен біріктіреді және кешенді клиенттік жобаларды табысты іске асырады.
  • Образовательная программа 6B06115 IT- менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top