Стратегиялық менеджмент

  • Пәннің мақсаты тұрақсыз, тез өзгеретін сыртқы орта жағдайында кәсіпорынды немесе ұйымды стратегиялық басқарудың ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру; Кәсіпорынның сыртқы ортасын және ерекшеліктерін (күшті және әлсіз жақтарын) талдауға сүйене отырып, туындайтын мүмкіндіктерді анықтау және қауіп-қатерлерді бағалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар алу; кәсіпорынның стратегиялық талдауы негізінде кәсіпорынның миссиясы мен мақсаттарын тұжырымдай білу; стратегиялардың ықтимал нұсқаларын, стратегиялық баламаларды әзірлеу және кәсіпорынның немесе ұйымның нақты стратегиясын таңдау әдістерін зерделеу; осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер: стратегиялық талдаудың заманауи құралдары туралы; тиімді стратегияларды әзірлеу әдістері туралы; инновациялық менеджменттің мазмұны туралы түсінікке ие болуы керек. білуі керек: стратегиялық менеджменттің негізгі ұғымдарын; ғылыми идеялар мен жаңа технологияларды коммерцияландыру кезеңдерін. істей алу керек: нарық конъюнктурасын талдау; фирманың сыртқы ортасын бағалау; - компанияның бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру: әр түрлі деңгейдегі стратегияларды әзірлеу; сыртқы ортаның әртүрлі сипаттамалары кезінде корпоративтік стратегияларды қалыптастыру
  • Образовательная программа 6B04116 Экономика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top