Іскерлік қарым-қатынас психологиясы

  • Мақсаты: студенттердің тиімді іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Қысқаша мазмұны: Пән іскерлік этикет негіздерін, іскерлік психология принциптерін және туризм мен қонақжайлылық саласына тән әртүрлі жағдайларда іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттейді, іскерлік психологияның мәні мен принциптерін, соның ішінде қарым-қатынастың психологиялық аспектілерін, тұлғааралық қатынастарды және корпоративтік этиканың туристерге қызмет көрсету процесіне әсерін түсінуді қарастырады. Тиімді іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.
  • Образовательная программа 6B11102 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top