Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Іскерлік қарым-қатынас психологиясы
-
Мақсаты: студенттердің тиімді іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Қысқаша мазмұны: Пән іскерлік этикет негіздерін, іскерлік психология принциптерін және туризм мен қонақжайлылық саласына тән әртүрлі жағдайларда іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттейді, іскерлік психологияның мәні мен принциптерін, соның ішінде қарым-қатынастың психологиялық аспектілерін, тұлғааралық қатынастарды және корпоративтік этиканың туристерге қызмет көрсету процесіне әсерін түсінуді қарастырады. Тиімді іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.
-
Образовательная программа 6B11102 Туризм
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1