Туризмдегі брендинг және PR

  • Мақсаты: студенттерде туризмде брендтерді құру, дамыту және ілгерілету үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Пән туристік индустрия контекстіндегі брендинг пен PR теориялық негіздерін, туристік компаниялардың брендтерін басқару әдістерін, өнімдер мен дестинацияларды, брендті жылжыту негіздерін, корпоративтік стильді құруды, сондай-ақ әлемдік брендинг тәжірибесін пайдалануды қоса алғанда, мақсатты аудиторияны танымал ету және бағдарлау әдістерін зерттеуге бағытталған. Туризмде бренд құру, дамыту және жылжыту бойынша білім мен дағдыларды қолданады.
  • Образовательная программа 6B11102 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top