Маркетинг

  • Курстың мақсаты-ұйымды басқаруда маркетингтік тәсілдерді, әдістер мен шешімдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Маркетингтің мақсаттары, функциялары, тұжырымдамалары. Маркетингтік зерттеулер: кезеңдері, түрлері, бағыттары. Маркетингтік зерттеу әдістері. Тауар саясаты. Сату саясаты. Баға саясаты. Маркетингтегі тауар қозғалысы. Маркетингтік коммуникациялар. Нарықтарды сегменттеу. Сатып алу тәртібі. Маркетингті жоспарлау. Маркетингтік бақылау
  • Образовательная программа 6B04139 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top