Маркетинг зерттеулер

  • Пәннің мақсаты маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеу және жүзеге асыру үшін нарықты талдау және тұтынушылық мінез-құлық құралдарын тиімді пайдалануға дайындау болып табылады. Пән маркетингтік зерттеудің проблемаларын, мақсаттары мен міндеттерін анықтау, маркетингтік процестер мен шығыстарға мониторинг жүргізу, кәсіпорынның стратегиялық шешімдерін қабылдауға қатысу, деректерді талдау және сұранысты болжау туралы білімді қалыптастырады.
  • Образовательная программа 7M04115 Экономика (бейіндік)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top