Ғылыми зерттеулер менеджменті

  • Курс зерттеу қызметінің нарығын талдауға үйретеді; ғылыми зерттеулер стратегиясын, ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді басқарудың әдіснамалық негіздерін қалыптастыруға, зерттеу нәтижелерінің тиімділігін болжауға, қаржылық көрсеткіштер мен тәуекелдерді есептеуге және зерттеу қызметінің нәтижелерін коммерцияландыруға үйретеді. Пән өз бетінше оқыту және зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеу, қызметтің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгерту қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған; ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарды ұйымдастыруға және ғылыми ұжымның жұмысын басқаруға.
  • Образовательная программа 7M01406 Құқық және экономика негіздері
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top