Білім берудегі көшбасшылық

  • Пәнді оқу ұйымдағы өзгерістерді бастауға және табысты басқаруға, дамудың икемді стратегиясымен жұмыс істей білуге және нәтижелерді бағалауға; білім беру ұйымының командасында бөлінген көлденең көшбасшылықтың құрылымын құруға, адамдарды дамытуға және бағыттауға, жанжалдарды шешуді жеңілдетуге; дидактикалық дизайнды басшылыққа ала отырып, білім беру бағдарламасының сапасын әзірлеуге және бағалауға, білім беру ортасын қалыптастыруға, білім беру ұйымының брендін басқаруға бағытталған ұйымдар.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top