Электрондық коммерция

  • Пәннің мақсаты: Бизнес-процестерді автоматтандыру, цифрлық сауда алаңдарын құру, CRM/CMS жүйелерін интеграциялау және онлайн-бизнестің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету салаларында құзыреттерді қалыптастыру мақсатында электрондық коммерцияда қолданылатын ақпараттық технологияларды, платформалар мен құралдарды зерттеу. Пән мазмұны: Бұл пән цифрлық ортада бизнес жүргізудің негіздері мен практикасын, соның ішінде заманауи технологияларды, бизнес-модельдер мен монетизация стратегияларын зерттейді. Курста пайдаланушы тәжірибесі, e-commerce саласындағы маркетинг пен өнімнің рөлі, интернет-маркетингтің негізгі құралдары, әлеуметтік және мобильді коммерция қарастырылады. Ерекше назар білімді практикалық қолдануға, табысты кейстерді талдауға және онлайн-бизнесті тиімді басқаруға арналған инновациялық технологияларды пайдалануға аударылады.
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top