Женіл өнеркәсібіндегі маркетинг

  • Бұл пән маркетинг теориясы мен тәжірибесін, ұйымдағы, жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындарындағы маркетингтің принциптері мен құрылымын зерттейді. Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау мәселелері қарастырылады, маркетингтік жоспарлауды, жеңіл өнеркәсіп өнімдерін сатып алуға және өткізуге сұранысты, маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін, кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыруды зерттеудің негізгі ақпараттық негіздері мен әдістерін, жеңіл өнеркәсіп өнімдерінің маркетингтік бағдарламасын әзірлеу.
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top