Тұтынушы түсініктері және аналитика

  • Курстың мақсаты – магистранттарға нарық динамикасын түсінуге және талдауға және тиімді стратегияларды әзірлеуге мүмкіндік беретін маркетинг саласындағы жан-жақты білімді қолдана білу. Курс тұтынушылардың мінез-құлқы туралы сандық және сапалық деректерді жинау және сатып алу шешімдерін болжау, сондай-ақ алынған білімді компаниялар үшін де, тұтынушылар үшін де құндылық жасау үшін нақты өмірлік жағдайларда қолдану туралы білім береді. Олар іскерлік тәжірибеде маркетингтік бағыттың маңыздылығымен танысады.
  • Образовательная программа 7M04107 Іскерлік әкімшілік
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top