Маркетингтік стратегиясы

  • Курстың мақсаты маркетингтік стратегияның бизнес бөлімшесінің арна желісін құруға және олардың тұтынушылармен қарым-қатынасына қалай әсер ететінін зерттеу болып табылады. Бұл курс маркетингті басқарудың ортақ жауапкершілігі және тұтынушы құнын жасауға, ұстауға және қолдауға көмектесетін ұйымның бағдары ретінде қарастырады. Атап айтқанда, курс бизнес деңгейінде стратегиялық таңдау жасау үшін озық маркетингтік құрылымдарды, тұжырымдамалар мен әдістерді қолдануда білім мен дағдыларды қалай дамыту керектігі туралы түсінік береді.
  • Образовательная программа 7M04107 Іскерлік әкімшілік
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top