Бизнестегі дизайндық ойлау

  • Мақсаты: Студенттердің тұтынушылардың қажеттіліктерін анықтау, инновациялық идеяларды қалыптастыру және сұранысқа ие бизнес-шешімдерді құру үшін әдіснама ретінде дизайн-ойлауды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Сипаттамасы: Курс студенттерді дизайнерлік ойлаудың қағидалары мен құралдарымен таныстырады-белгісіздік жағдайында күрделі мәселелерді шешуге адамға бағытталған тәсіл. Пән аясында студенттер тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеуді, жасырын қажеттіліктерді анықтауды, өнімдер мен қызметтердің прототиптерін әзірлеуді және нақты нарық жағдайында бизнес-идеяларды сынауды үйретеді.
  • Образовательная программа 6B04103 Салалардағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top