Маркетинг

  • Пәннің мақсаты-маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамасын түсіну. Пән маркетингтің пайда болуы мен дамуының экономикалық алғы шарттарын ашады. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Өнім нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Нарықты сегменттеу. Курс маркетингтегі өнімді, бағаны, сатуды және коммуникация саясатын, сондай-ақ халықаралық маркетингті зерттейді. Маркетинг жүйесіндегі жарнама. Маркетингті жоспарлау және бақылау.
  • Образовательная программа 6B04104 Есеп және аудит
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top