Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Пәннің мақсаты-маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамасын түсіну. Пән маркетингтің пайда болуы мен дамуының экономикалық алғы шарттарын ашады. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Өнім нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Нарықты сегменттеу. Курс маркетингтегі өнімді, бағаны, сатуды және коммуникация саясатын, сондай-ақ халықаралық маркетингті зерттейді. Маркетинг жүйесіндегі жарнама. Маркетингті жоспарлау және бақылау.
-
Образовательная программа 6B04104 Есеп және аудит
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2