Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг негіздері
-
Мақсаты: кәсіби міндеттерді тиімді шешуге қажетті және кәсіпорындағы маркетингтік қызметті ұйымдастыру заңдылықтарын терең түсінуге ба,ытталған қажетті негізгі құзыреттерді қалыптастыру Мазмұны: Маркетингтің мәні мен қағидаттары, мақсаты мен функциялары. Маркетингтік зерттеулер мен маркетингілік ақпарат. Нарықта сұраныс пен ұсынысты зерттеу. Бәсекелестік. Бенчмаркинг. Микстер, жұмыс үстелі мен далалық зерттеулер жүргізу, мақсатты аудиторияға SWOT талдау жүргізу, сегменттеу әдістері. Прототиптеу, тестілеу, тауарлар мен қызметтерді жылжыту бойынша идеялар құру.
-
Образовательная программа 7M01454 Көркем еңбек және кәсіпкерлік негіздері
-
Несиелер 7
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1