Маркетинг және менеджмент негіздері

  • Пәнді оқытудың мақсаты - нарықтың қажеттіліктерін алдын-ала зерделеу негізінде өнімді әзірлеу, өндіру және сату бойынша қызметті зерделеу. Маркетингтің басты мақсаты-өндірісті қажеттіліктерді жақсырақ қанағаттандыру және пайда табу үшін нарық талаптарына ықпал ету. Маркетинг нарықтық зерттеулер жүргізу және нарықтық сұранысқа белсенді әсер ету үшін ең жақсы мүмкіндіктерге ие, маркетингтің үш негізгі қағидасы ерекшеленеді: нарықты зерттеу, нарыққа ену және сату стратегиясын әзірлеу, нарыққа әсер ету.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top