Қызмет маркетингі

  • Мақсаты: студенттерді қызмет маркетингінің ерекшеліктерімен таныстыру және қызметтерді жылжыту, клиенттерді тарту және адалдықты арттыру стратегияларын әзірлеу дағдыларын дамыту. Қысқаша мазмұны: курс қызметтерді жылжыту принциптерін, олардың ерекшеліктері мен материалдық өнімдерден айырмашылықтарын, тұтынушылардың қажеттіліктерін талдауды, нарықты талдауға арналған маркетинг құралдарын зерттеуді қамтиды. Қызметтерді жылжытуда заманауи маркетинг құралдарын қолданады.
  • Образовательная программа 6B11103 Туризм және қонақжайлылық
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top