Event-менеджмент

  • Event-менеджментті ұйымдастырудың теориялық негіздері: оқиғалар менеджментінің негізгі түсініктері мен стратегиялық негіздері; іс-шараны дайындау, жоспарлау; жұмыс персоналы және event-менеджменттегі адам ресурстарының проблемасы; оқиғаның өмірлік циклін жоспарлау. Спорттағы брендтер портфелін басқару: іс-шараны басқару; іс-шараны техникалық және қаржылық қамтамасыз ету; тәуекелдерді басқару және іс-шараның тиімділігін бағалау. Спорттағы бренд менеджментінің адами ресурстарын басқару ерекшеліктері: іс-шаралар нарығы және нарықтағы оқиғаларды жылжыту; спорттағы оқиғаларды басқарудың болашағы.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top