Мектепке дейінгі ұйымдағы пәндік-дамыту ортасын ұйымдастыру

  • Пән мектепке дейінгі мекемелерде пәндік-дамыту ортасын құру талаптарын, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін, денсаулық көрсеткіштерін, психофизиологиялық және коммуникативтік ерекшеліктерін, жалпы және сөйлеу дамуының деңгейін мониторингтеу, ойын қызметінің жетекші рөлін, орта құрылымын, оқыту кезеңінің талаптарын, танымдық, әлеуметтік-эмоционалдық, қимыл-қозғалыс қызметін дамытудың білім беру бағдарламаларының эргономикасы мен дизайн талаптарын қарастырады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top