Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының тауар айналымы

  • Мақсаты: Нарық талаптарына және жеңіл өнеркәсіп саласының даму тенденцияларына сәйкес сән тауарларын бөлшек сату процестерін ұйымдастырудың тәсілдері мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: Сән индустриясы мен тұтастай алғанда fashion-бизнестегі маркетингтік коммуникация саласының түйінді проблемалары қаралуда. Кәсіпорын, өндіруші және тұтынушы арасындағы коммуникативтік процестерді ұйымдастыру. Сән индустриясы саласында олардың бәсекеге қабілеттілігін бағалауды ескере отырып, жасанды интеллект элементтерін пайдалана отырып, тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді нарыққа жылжыту жөніндегі іс-шаралардың экономикалық тиімділігін әзірлеу және бағалау. Жеңіл өнеркәсіп саласының нарық талаптары мен даму үрдістеріне сәйкес сән тауарларын бөлшек саудада сату процестерін ұйымдастыру тәсілдері мен әдістерін енгізу.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top