Сән саласындағы Бренд - менеджмент

  • Мақсаты: Бренд пен брендингтің негізгі ұғымдарына ие болу, брендті әзірлеу және құру. Мазмұны: Негізгі ұғымдар бренд және брендинг. Бренд пен бренд арасындағы айырмашылықтар. Брендті қорғау және брендті тіркеуге дайындау. Брендтің сәйкестендіру жүйесі. Брендтің жеке басы. Атау: брендтің мәтіндік атауын әзірлеу; таңдаукрендтің балама атаулары бренд. Стратегиялық бренд байланыс науқандары (жарнама, PR, өнімді орналастыру). Брендті дамыту. Бренд құру. Бренд аудиті. Бренд құнын бағалау. Бренд архитектурасы.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top