Қазіргі заманғы жарнама

  • Бұл пән заманауи жарнама саласындағы кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады. Курс аясында жарнаманың мәнін, оның құрылымын, функцияларын анықтауға байланысты мәселелер қарастырылады, жарнаманың түрлері, Әлеуметтік-мәдени қатынастар жүйесіндегі жарнаманың көріну ерекшеліктері талданады. Жарнамалық хабарламаны құру ерекшелігі, жарнаманы қабылдау ерекшеліктері туралы түсінік беріледі. Пән аясында студенттер заманауи жарнамалық коммуникацияның барлық компоненттерін дәйекті және егжей-тегжейлі зерттейді.
  • Образовательная программа 6B03202 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top