Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Сандық маркетинг және менеджмент негіздері
-
"Сандық маркетинг және менеджмент негіздері" пәні менеджменттің жалпы міндеттерін зерттейді, оған ұйымдардың құрылымы, мотивация, бақылау, көшбасшылық, шешім қабылдау процесі сияқты бөлімдер кіреді. Курс студенттерді менеджердің рөлі, ұйымдардың құрылымы, бюрократиялық және жобалау аппараты, Стратегиялық жоспарлау, SWOT талдауы, бақылау функциялары мен түрлері, көшбасшылық пен билік, шешім қабылдау процесінде мотивация, коммуникация сияқты ұйымдағы менеджменттің негізгі элементтерімен таныстырады. Курс сонымен қатар студенттердің оқу жағдайларын зерттеудегі аналитикалық қабілеттерін дамытады. Пәнінің мақсаты – интернет кеңістігін талдау дағдыларын, тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін маркетингтік технологияларды меңгеру. Студент Интернет кеңістігінде SEO жылжыту, мақсатты жарнама және басқа да цифрлық жылжыту технологияларының негіздерін үйренеді. Курс студенттерде жарнамалық және маркетингтік қызметті, тиімді пайдалануды, жарнамалық материалдарды жасауды үйретеді. интернетте медиаөнімдерді дамыту туралы қажетті білімді қалыптастырады.
-
Образовательная программа 6B03203 Халықаралық журналистика және интернет- қауіпсіздігі
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1