Көлік логистикасындағы маркетинг және менеджмент негіздері

  • Курстың мақсаты-жоспарлау мен болжаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруда маркетингті басқаруды, нарықты есепке алуды, шығындарды бақылау және ақпараттық технологияларды қолдануды, ұйымның мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз етуді, ұйымның барлық сыртқы және ішкі элементтерінің тиімді жұмыс істеуі мен дамуын үйлестіруді, өнеркәсіпте, құрылыста, ауыл шаруашылығында және өндірістің басқа салаларында көлік құралдарын тиімді пайдалану технологияларын меңгереді.
  • Образовательная программа 6B11381 Көлік логистикасы (сала бойынша)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top