Туризмдегі этика және этикет

  • Мақсаты-іскерлік қарым-қатынас этикасының мәні мен негізгі принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру, іскерлік және кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қызмет көрсету саласы маманының этикет нормаларын қолдану. Кәсіби этика мен этикеттің негізгі ұғымдары, іскерлік әңгіме жүргізу ережелері, түрлі жағдайлардағы мінез-құлық, іскерлік тәсілдердің сипаттамасы, үстелдегі тәртіп ережелері және этикеттің ұлттық ерекшеліктері зерделенетін болады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top