Туризмдегі жарнамалық қызмет

  • Студенттер туристік жарнама теориясының негіздерін, халықаралық конвенциялардың негізгі түсініктері мен терминдерін және жарнама саласындағы UNWTO ұсынымдарын меңгереді. Практикалық қызметте жарнаманың рөлі, қызметі, жарнаманың коммуникативтік сипаттамалары, жарнама процесінің құрылымы, жарнаманың жіктелуі); туризм және қонақ үй сервисі қызметтері жарнамасының ерекшелігі; жарнамалық әсер ету технологиясы; ҚР жарнаманың нормативтік-құқықтық негіздері түсіндіріледі.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top