Маркетингтік коммуникациялардың психологиясы

  • Пәннің мақсаты - маркетингтік коммуникациялық саясатты ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру және кәсіпорынның коммуникациялық стратегиясының тиімділігін бағалаудың нәтижесі. Пән маркетингтік коммуникацияның мақсатын, міндеттерін, функцияларын, принциптерін, модельдерін, элементтерін, маркетингтік коммуникациялардың элементтерін және қоғаммен байланысты орнату рөлін зерттеуге бағытталған.
  • Образовательная программа 6B03101 Психология
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
Top