Кәсіпкерлік негіздері (Minor 7. Кәсіпкерлік және бизнес)

  • Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдері. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Кәсіпкерлер мен фирмалардың жіктелуі. Компанияның функциялары мен мақсаттары. Компания стратегиясының мәні. Инвесторлардың өнімді бағалау әдістемесі. Компанияның білім иерархиясы. Негізгі құзыреттілік түсінігі. Инновация көздері. Сегментация және позициялау стратегиялары. Бүйірлік маркетинг технологиясы. Өнімнің дәстүрлі және модульдік дизайны. Нарықтардың жіктелуі. Нарықтық сұранысты бағалау әдістері. Технологиялық брокерлік. Ұйым құрылымының түсінігі. Құрылым түрлері. Маркетингтің негізгі функциялары. Баға түрлері. Нақты мәмілелер бағасының түрлері. Сыртқы ортаны талдау. Пест талдау. Мүмкіндіктер мен қауіптерді талдау.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top