Дизайн-жобалар маркетингісінің негіздері

  • Маркетингтің негізгі функциялары, ұғымдары мен түсініктері, маркетинг бағыты міндеттерін қалыптастыру, экономикалық есеп айырысу және графикалық дизайн синтезі. Нарық, тауарлар, қызмет көрсету және тұтынушы. Әр түрлі бағыттардың (дизайн, мәдениет, өнер, өндіріс, технология) даму факторларын есепке алу. Маркетинг түрлері және графикалық дизайн. Маркетинг-микс (маркетинг кешені). Өнімді қалыптастыру және оны нарықта жылжыту тәсілдері. Бағаны қалыптастыру мен жылжыту.
  • Образовательная программа 6B02190 Дизайн
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 5
  • Семестр 1
Top