Маркетинг

  • Студенттер барлық салаларда қазіргі заманғы маркетингтің негізгі концепциялары мен практикалық тәсілдерін қолдануды үйренеді. Зерттеу объектісі дәстүрлі және дәстүрлі емес тауарларды әзірлеу, жоспарлау, бөлу, жылжыту бойынша барлық қызмет болып табылады: өнімдер, қызметтер, орындар, адамдар, аумақтар. Студенттер маркетинг құралдарымен және осы білімді практикада қолдану жолдарымен танысады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді.
  • Образовательная программа 6B04105 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top