Маркетинг

  • "Маркетинг" пәні маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесін, кәсіпорынның тауарлық және баға саясатын, сату желісін қалыптастыру саясатын, жарнама мен сатуды ынталандыру құралдарының айырмашылығын, маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-тұжырымдамалық аппаратын, маркетингтік қызметтің негізгі түрлері мен элементтерін зерттеуге бағытталған. Пән фирмалар мен компаниялардың қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04101 Экономика
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top