Таңдау пәні Инновациялар маркетингі

  • Курс тыңдаушыларды жоғары белгісіздік пен бәсекенің қарқынды жағдайында инновациялық өнімдер мен технологияларды нарыққа шығару стратегияларын меңгеруге бағыттайды. Курстың мақсаты – тұтынушылардың мінез-құлқы мен нарықтық трендтерге сүйене отырып, құндылық ұсынысын қалыптастыруды, тиімді коммуникацияны орнатуды және инновацияларды ілгерілетуді үйрету. Курс құрылымы инновациялық нарықтарды талдауды, гипотезаларды тестілеуді, customer development әдістерін, agile-маркетингті, цифрлық құралдарды және сәтті іске қосу кейстерін қамтиды. Курс жаңа шешімдерді жасап, ілгерілетуді, компанияның нарықтағы позициясын нығайтуды және инновациялар арқылы тұрақты өсуді көздейтін басшылар үшін маңызды.
  • Образовательная программа 7M04103 Іскерлік әкімшілік (МBA)
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top