Өнімнің дизайнын бағалаудағы нейромаркетингтік зерттеулер

  • Пәнді оқыту мақсаты ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық-әдіснамалық және технологиялық негіздері саласында білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеулердің заманауи аспектілері. Ғылыми зерттеулерді жүргізу кезеңдері. Нейромаркетинг түсінігі мен ерекшеліктері, оның пайда болу себептері. Нейромаркетинг тиімділігін бағалау үшін компанияның қаржылық көрсеткіштерін пайдалану.
  • Образовательная программа 7M06101 Бизнес-информатика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top