Маркетинг (КУПС)

  • Маркетинг пәні маркетингтік зерттеулер әдіснамасын қолдану арқылы нарықтық мүмкіндіктерді жүйелі және жүйелі түрде зерделеуді үйренеді. Маркетингтің негізгі ұғымдарын, нарықтық қатынастардың әр түрлі даму кезеңдеріндегі маркетингтік қызметті, маркетинг концепцияларын қамтиды: өндіріске бағытталған, өткізуге бағытталған, өнімнің сапасына бағытталған, қажеттілікке бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04104 Қаржы, банк және сақтандыру
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top