Брэнд-менеджмент

  • «Брэнд менджмент» пәні студенттерге брендтің дамуы, оларды ұсыну әдістері, бренд маркетинг сияқты тұтынушылар нарығының пайда болуымен және бәсекенің күшеюімен тығыз байланысты студенттерге түсіндіру, сонымен қатар студенттерге сауда таңбасының міндеті – адамның өмірлік құндылықтарын тұтынушыға түсінікті критерий ретінде жеткізу екенін жан жақты теориялық және тәжірибелік тұрғыдан бекіту мақсатында тәжірибелік тапсырмалар, кейстер берілген.
  • Образовательная программа 6B04104 IT менеджмент
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top