Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брэнд-менеджмент
-
«Брэнд менджмент» пәні студенттерге брендтің дамуы, оларды ұсыну әдістері, бренд маркетинг сияқты тұтынушылар нарығының пайда болуымен және бәсекенің күшеюімен тығыз байланысты студенттерге түсіндіру, сонымен қатар студенттерге сауда таңбасының міндеті – адамның өмірлік құндылықтарын тұтынушыға түсінікті критерий ретінде жеткізу екенін жан жақты теориялық және тәжірибелік тұрғыдан бекіту мақсатында тәжірибелік тапсырмалар, кейстер берілген.
-
Образовательная программа 6B04104 IT менеджмент
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2